دوربین عکاسی نیکون Nikon D3500 Kit 18-55mm f/3.5-5.6 G VR

  • سنسور ۲۴.۲ مگاپیکسلی فرمت DX از نوع CMOS
  • پردازنده EXPEED 4
  • بدون فیلنر Low Pass
  • امکان تنظیم حساسیت ایزو ۱۰۰ تا ۲۵۶۰۰
  • صفحه‌نمایش غیرلمسی ثابت سه اینچی
  • فیلم برداری Full HD 1080p با فریم‌ریت 60fps
  • سیستم فوکوس  ۱۱ نقطه ای MultiCam
  • اتصال بلوتوثی با استقاده از نرم‌افزار SnapBridge
  • به همراه لنز AF-P DX 18-55mm f/3.5-5.6G VR

اکنون موجود نیست؛ اما می‌توانید این محصول را پیش‌خرید کنید

5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ارسال رایگان

ضمانت اصالت کالا

مشاوره رایگان

فروش اقساطی

نیکون D3500 در حقیقت مدل بروز شده دوربین D3400 است که از بدنه‌ای سبک‌تر و کامپک‌تر بهره می‌برد و در برخی موارد تفاوت‌های قابل توجهی با مدل پیش از خود دارد. کمپانی نیکون برای این دوربین خود از یک حسگر قطع APS-Cاز نوع CMOS با تفکیک‌پذیری ۲۴٫۲ مگاپیکسل بهره گرفته که فاقد فیلتر Low Pass اپتیکی است. پردازشگر EXPEED 4 نیز در قلب این دوربین جای گرفته است تا پردازش‌های لازم را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. علاوه بر این، دوربین D3500 از سیستم فوکوس خودکار ۱۱نقطه‌ای برخوردار است و قادر به رکورد فیلم‌های فول اچ‌دی با حداکثر سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه می‌باشد. اگر به عکاسی سریع با دوربین خود علاقه‌مندید بد نیست بدانید که در سریع‌ترین حالت ممکن می‌توان تا ۵ فریم بر ثانیه در حالت عکاسی پی‌در‌پی باD3500 عکاسی کرد. نیکون این دوربین خود را به نمایشگری ۳ اینچی از نوع LCD مجهز ساخته که دقت ۹۲۱۰۰۰ نقطه را ارائه می‌دهد. ضمنا این دوربین از یک فلاش  Pop-up  سود می‌برد که اثرگذاری خود را هنگام عکاسی در محیط‌ها کم‌نور نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است دو ویژگی بارزی که در D3400 شاهد آن بودیم درD3500 بکار گرفته نشده است. اولین ویژگی حذف‌شده در این دوربین به حسگر تنظیف بی‌صدای آن مربوط می‌شود که همان‌طور که مشخص است برای نظافت حسگر کاربرد دارد. همچنین شرکت نیکون هیچ درگاه خارجی برای میکروفون در نظر نگرفته است و برای رکورد ویدئوهای خود بایستی تنها به میکرون داخلی تعبیه شده در بدنه آن اکتفا کنید. در عوض عملکرد تراز سفیدی در این دوربین بهبود یافته و می‌توان توسط آن عکس‌های بهتری را در شرایط نوری ضعیف و محیط‌های کم‌نور به ثبت رساند. حساسیت ایزو نیز در D3500 در محدوده ۱۰۰ الی ۲۵۶۰۰ قرار می‌گیرد. آن‌طور که نیکون اذعان داشته با هر بار شارژ کامل باتری این دوربین قادر به ثبت ۱۵۵۰ عکس خواهید بود که نسبت به نسخه قبلی ۳۰ درثد بهبود داشته است. از آنجایی که امروزه فراهم آوردن راه‌های ارتباطی بی‌سیم یکی از ضروریات اغلب دیوایس‌های الکترونیکی بشمار می‌رود، شرکت نیکون SnapBridge را نیز به دوربین‌های خانواده سری ۳۰۰۰ خود آورده تا بتوان با استفاده از بلوتوث گوشی موبایل خود، عکس‌ها را میان دوربین و گوشی هوشمند خود به سادگی هرچه بیشتر جابجا کرد.

در این کیت لنز Nikon AF-P DX 18-55mm F3.5-5.6G VR نیز وجود دارد. این لنز یک لنز واید نرمال می‌باشد که برای دوربین‌های فرمت DX با مانت F طراحی و ساخته شده است. اگر قصد داشته باشید این لنز را بر روی دوربینی با حسگر فول فریم نصب کنید باید بدانید که فاصله کانونی معادل 83-27 میلی‌متر را ارائه می‌دهد. این لنز نیکون دارای حداکثر بازشدگی دیافراگم F/3.5 می‌باشد که امکان عکاسی با روشنایی مطلوب در شرایط نوری ضعیف را فراهم می‌کند. AF-P DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR دارای سیستم لرزشگیر تصویر است که تکان‌های ناشی از لرزش دست و دوربین را تا ۴ استاپ برطرف کرده و کمک شایانی به ثبت عکس‌هایی با وضوح و شارپنس بالا می‌کند.

کمپانی نیکون برای پیاده‌سازی ساختار اپتیکی این لنز خود از ۱۲ عدسی در ۹ گروه مختلف بهره گرفته که در میان آن‌ها ۲ عدسی از نوع Aspherical وجود دارد. به لطف به‌کارگیری از عدسی‌های Aspherical، احتمال بروز پراکندگی‌های رنگی به حداقل می‌رسد. علاوه بر این به لطف پوشش Super integrated عدسی‌ها، امکان به وجود آمدن پدیده‌های flare و ghosting در عکس‌ها تا حد زیادی کاهش خواهد یافت و عکس‌ها با شارپنس بیشتری به ثبت خواهند شد.  AF-P DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR دارای کمینه فاصله فوکوس ۲۵ سانتی‌متر می‌باشد و از این رو می‌توان از آن برای عکاسی ماکرو و کلوزآپ نیز بهره بگرفت. همچنین این لنز دیافراگمی ۷ تیغه دارد و می‌توان از فوکوس دستی آن در همه شرایط بهره گرفت.

0 نقد و بررسی
قیمت
0
کیفیت و دوام محصول
0
فرایند تحویل
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین عکاسی نیکون Nikon D3500 Kit 18-55mm f/3.5-5.6 G VR”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.