دوربین عکاسی کانن Canon EOS 6D Mark II Kit EF 24-105mm f/4L IS II USM

  • حسگر CMOS فول‌فریم با رزولوشن ۲۶.۲ مگاپیکسل
  • پردازنده تصویر Digic 7
  • ۴۵ نقطه فوکوس از نوع کراس
  • فیلم‌برداری Full HD با فریم‌ریت 60fps
  • صفحه نمایش لمسی با قابلیت چرخش
  • فوکوس خودکار Dual pixel
  • امکان افزایش ایزو تا ۱۰۲۴۰۰
  • فیلم‌برداری HDR و عکاسی ‌پی‌در‌پی تا ۶.۵ فریم‌برثانیه
  • جی‌پی‌اس، بلوتوث و وای‌فای داخلی
  • به‌همراه لنز:
  • EF 24-105mm f/4L IS II USM

اکنون موجود نیست؛ اما می‌توانید این محصول را پیش‌خرید کنید

6 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ارسال رایگان

ضمانت اصالت کالا

مشاوره رایگان

فروش اقساطی

EOS 6D Mark II   یک دوربین فول‌فریم از کانن است که پیشرفت‌های قابل‌توجهی را نسبت به نمونه قبلی خود داشته و قابلیت‌های متنوعی را در خلق تصویر ارائه می‌دهد. این دوربین با برخورداری از یک حسگر CMOS فول‌فریم با رزولوشن ۲۶.۲ مگاپیکسلی و پردازنده Digic 7 می‌تواند تا ۶.۵ فریم‌برثانیه به صورت پی‌در‌پی عکاسی کند. به لطف این حسگر جدید کانن، تصویر با وضوح و جزییات بالایی با سرعت عمل بالا به ثبت خواهد رسید. دامنه ایزو  6D mark ii نیز نسبت به برادر بزرگ‌تر خود،  6D، افزایش‌یافته و می‌توان از ۱۰۰ تا ۴۰۰۰۰ آن را تنظیم نمود. با تقویت سیگنال می‌توان این عدد را از ۵۰ تا ۱۰۲۴۰۰ گسترش داد.

کانن برای رسیدن به فوکوسی دقیق و مطمئن در EOS 6D Mark II یک سیستم فوکوس ۴۵ نقطه‌ای Dual pixel  را در این دوربین به کار گرفته است. این نقاط فوکوس همگی از نوع کراس هستند تا بتواند بر روی سوژه‌های مختلف و حتی در شرایط نسبتاً تاریک نیز بر روی سوژه فوکوس کرد. در حالت فیلم‌برداری نیز ردیابی خودکار سوژه و فوکوس بر روی آن با دقت و سرعت بیشتری انجام می‌شود. هرچند که این دوربین در حالت فیلم‌برداریحداکثر با رزولوشن Full HD تصاویر را می‌تواند ذخیره کند ولی می‌توان به صورت HDR  به فیلم‌برداری پرداخت یا با استفاده از اینتروالداخلی دوربین، با رزولوشن  4k تصاویر تایم‌لپس جذابی را خلق کرد.

دوربین 6D Mark II کانن دارای یک نمایشگر ۳ اینچی است که قابلیت چرخش دارد. اگر چه این قابلیت در دوربین‌های SLR امروزی ویژگی جدیدی به حساب نمی‌آید ولی در دوربین‌های فول‌فریم کانن این یک پیشرفت قابل‌توجه به‌حساب می‌آید. 6D Mark II اولین دوربین فول‌فریم کانن است که می‌توان نمایشگر آن را در جهت‌های مختلف چرخاند.

کانن در طراحی بدنه این دوربین نیز نسبت به نمونه قبل تغییرات را انجام داده که درنتیجه آن با بدنه‌ای ارگونومیک و با استحکام بالایی روبه‌رو هستیم. از دیگر ویژگی‌های 6D Mark II می‌توان به جی‌پی‌اس، بلوتوث و وای‌فای داخلی آن و مقاومت آن در برابر نفوذ رطوبت و گرد‌وغبار اشاره کرد.

لنز EF 24-105mm f/4L IS II USM 

لنز EF 24-105mm f/4L IS II USM کانن به طور اختصاصی برای دوربین‌های فول فریم با مانت EF کانن طراحی و ساخته شده است. با این وجود می‌توان از این لنز برای دوربین‌هایی با حسگر سایز APS-C نیز بهره گرفت که در این صورت فاصله کانونی معادل 168-38.4 میلی‌متر را ارائه می‌دهد. حداکثر بازشدگی دیافراگم F/4 این لنز کانن سبب شده تا بتوان در شرایط نوری ضعیف و محیط‌های کم‌نور نیز عکس‌هایی با روشنایی مطلوب را به ثبت رساند. این لنز به موتور فوکوس خودکار اختصاصی کانن موسوم به USM مجهز شده است که به صورت شناور پیاده سازی شده و به لطف الگوریتم‌های پیچیده و بهبود یافته، تجربه فوکوس خودکاری دقیق، سریع و بی‌صدا را برای کاربران خود به همراه دارد. همچنین امکان بهره‌گیری از فوکوس دستی نیز در همه شرایط وجود دارد و به این ترتیب می‌توان فوکوس دقیق‌تری بر روی سوژه داشت. یکی از بارزترین ویژگی‌های این لنز کانن را می‌توان بهره‌مندی از یک لرزشگیر اپتیکال با عملکردی فوق‌العاده دانست. این لرزشگیر، تکان‌های ناشی از لرزش دست و دوربین را تا ۴ استاپ کنترل و برطرف کرده و به ثبت عکس‌هایی با شارپنس و وضوح بالا کمک شایانی می‌کند.

از آنجایی که این لنز از سری لنزهای خانواده L کانن بشمار می‌رود، پس می‌توان ساختار اپتیکی بسیار دقیق و باکیفیتی را از آن انتظار داشت. همیشه کانن در ساخت این سری از لنزهای خود دقت و وسواس مضاعفی را به خرج می‌دهد. لنز EF 24-105mm f/4L IS II USM نیز از این قاعده مستثنی نیست. شرکت سازنده در پیاده‌سازی بخش اپتیکی این لنز خود از ۱۷ عدسی در ۱۲ گروه مختلف بهره گرفته که در میان آن‌ها چهار عدسی از نوع GMo Ashpherical نیز وجود دارد. استفاده از عدسی‌های نام‌برده شده در ساختار اپتیکی این لنز سبب شده تا اعوجاج‌های رنگی در سراسر محدوده بزرگنمایی به حداقل رسیده و عکس‌هایی تماماً شارپ را شاهد باشیم. علاوه بر این، پوشش Air Sphere سطح عدسی‌های لنز سبب شده تا از بازتاب‌های داخلی جلوگیری به عمل آمده و عبور یکنواخت نور را از میان عدسی‌های آن شاهد باشیم که در این صورت احتمال مواجه با پدیده‌های flare و ghosting به حداقل می‌رسد. البته کمپانی کانن به این موارد بسنده نکرده و با پوشش فلورین سطح خارجی عدسی بیرونی لنز، تمیز کردن آن را بسیار راحت کرده است.

از آنجایی که عکاسان حرفه‌ای قرار است از این لنز برای مقاصد عکاسی مختلفی استفاده کنند، کمپانی کانن این لنز را در برابر نفوذ آب و گردوغبار تا حد زیادی مقاوم کرده است. به این ترتیب می‌توان از آن در شرایط محیطی و آب‌و‌هوایی مختلف با خیالی کاملاً آسوده بهره برد. لنز EF 24-105mm f/4L IS II USM دارای دیافراگمی ۱۰ تیغه با لبه‌های مدور است که برای خلق عکس‌هایی با پس‌زمینه محو و بوکه زیبا کاملاً ایده آل است.

 

0 نقد و بررسی
قیمت
0
کیفیت و دوام محصول
0
فرایند تحویل
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین عکاسی کانن Canon EOS 6D Mark II Kit EF 24-105mm f/4L IS II USM”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.